måndag 30 augusti 2010

Visa till Jan Björklund (fp)



Jag är ännu alldeles för nyvaken för att överhuvudtaget fundera över ett blogginlägg. Men jag hittade denna video med Henrik Dorsin hos Cherin och Mohammed och tyckte den kunde bli en lämplig början på denna bloggdag.

Jag vaknade efter tolv timmars oavbruten sömn och var ordentligt stel i kroppen. Inte bra att ligga stilla så länge. Efter den vanliga morgonrutinen (som i dag utfördes på eftermiddagen) slog jag på datorn och kollade e-posten, som innehöll ömsom vin, ömsom vatten och en massa skräp.

Tittade på besöksstatistiken för bloggen, som återhämtat sig riktigt bra efter den vanliga sommardippen (+60% under senaste månaden). Kollade in de internationella nyheterna hos Google News och sedan de svenska nyheterna i några nättidningar.

Nu är det dags för dagens andra kopp kaffe.

1 kommentar:

Saladin sa...

Jag har aldrig gillat Dorsin på Parlamentet, men här var han dödskul! Det är iofs alltid gött när folk ser liberalfasictserna i FP för vad de är, men detta var riktigt fyndigt.