tisdag 31 augusti 2010

SD 2010: Stoppa massinvandringen

7 kommentarer:

N* sa...

asså fyfan har precis skrivet klart ett inlägg om detta.. är alla invandrare muslimer??

Dahliablomman sa...

Tala muslimska? De kanske menar arabiska, kurdiska, persiska, grekiska, somaliska, turkiska, urdu, danska. Eller nej kanske inte danska...

Svarten sa...

Jag hoppas alla förstår att det där med "muslimska" är avsett som en liten lustifikation och drift med okunnigheten hos de som ägnar sig åt hets mot muslimer och anser att invandringen (eller massinvandringen, som de alltid kallar den) är roten till allt ont.

Cherin sa...

Hahaha! Den är ju rolig ju! Finns inget bättre än när man med påhittad skrämselpropaganda blottar sin okunskap så brutalt.

Svarten sa...

Måste nog också tillägga att det är jag skrivit texten på bilden...

Maryam sa...

Jag tror att jag skrattar på mig!!!

Christian Schickhardt sa...

Hahaha! Det var det roligaste jag sett på länge! Jag älskar satir, framförallt när den är gjord med glimten i ögat som här!

För övrigt tycker jag att man alltid ska tillvara på dom små, men goda nyheterna man hittar. Idag hittade jag denna länk:

http://muslimvoices.org/arabic-mandatory-israeli-schools/

Ha det gött!