måndag 2 augusti 2010

Massor av arabisk musik


Jag har just upptäckte en guldgruva för er som gillar arabisk musik. Om ni till exempel vill lyssna på Amr Diab finns det 28 album med 274 sånger att välja mellan.

Men det här ställer mig också inför ett moraliskt dilemma. Jag misstänker nämligen att sajten inte håller sig på rätt sida om lagen när det gäller ersättning till artisterna. När jag försökte klicka mig in på deras YouTube-kanal fick jag meddelandet att deras  konto var spärrat, av någon för mig okänd anledning. Ändock. Här har ni länken till sajten, sedan är det naturligtvis upp till er om ni vill besöka den. Själv har jag inte laddat ner några filer, utan bara lyssnat på sajten.

2 kommentarer:

Mariam sa...

hahahahaha nej nejj asså det är min kompis som skrev inlägget...tro ja gifter mej med en 78 åring:o aldrig i livet!

Svarten sa...

Mariam

Jorå, jag förstod att ni skämtade. Det var därför jag fortsatte i samma stil :-)