torsdag 9 december 2010

Bli krönikör i tidningen Tro & Politik


Prisbelönade Fazeela Selberg Zaib med bloggen Inlänning har tidigare skrivit krönikor i den nygamla tidningen Tro & Politik Nu har DU också chansen att göra det. Tidningen söker nya krönikörer - främst muslimer - som vill skriva personligt om religion och samhälle eller reflektera över religiösa texter.

Jag är övertygad om att det finns bloggare på länklistan Muslimer som bloggar som skulle klara uppgiften med bravur - ingen nämnd, ingen glömd. Tveka inte, hör av er till tidningen. Se kontaktuppgifter och ytterligare information

3 kommentarer:

Saladin sa...

Bouhamza? BOUHAMZA! Var är du??

Visa dig och lägg in en anmälan innan jag och Svarten tvångsanmäler dig, jädra hållplatsk*rring!

Svarten sa...

Bananen

Jo, både du och Bouhamza skulle bli utmärkta krönikörer.

Saladin sa...

Svarten:

tackar för förtroendet! Tyvärr tillåter inte mina andra "obligations" att jag tar på mig ännu en sak. Jag hoppas dock innerligt att de får tag på flera intressanta och kunniga skribenter.