onsdag 29 december 2010

Utrensning av bloggande muslimer

Äntligen klart. Den tredje större gallringen av "döda länkar" på länklistan Muslimer som bloggar Det var cirka 20-talet som försvann. En riktigt tråkig sysselsättning som kunde underlättas om jag fick läsartips om "döda länkar", men det har jag slutat hoppas på.

För övrigt har jag så djävulusiskt ont i ryggen att det enda jag klarar av för tillfället är att sitta rakt upp och ned på en stol. Värktabletter lindrar bara någon timme och hur många som helst kan jag inte peta i mig. Att klicka mig igenom alla mussebloggar och ta bort inaktuella länkar gav mig åtminstone något annat att tänka på än ryggvärk.

4 kommentarer:

asmmaa sa...

Tråkigt att höra! Hoppas ryggen är bättre.

MammaMarie sa...

Du kan inte bota din rygg med värktabletter - det enda som hjälper är besök hos naprapat och sedan träning! Det finns inga genvägar... tyvärr. Om sådana fungerade skulle jag använda dom alla :)!

Svarten sa...

asmmaa

Tack! Det var snällt.

MM

Jag vill inte ha några kloka råd, jag vill bara att ni ska tycka synd om mig :-)

Habiba sa...

Svarten, jag tycker du bör unna dig lite massage på ngn salong! :) Krya på dig :(