tisdag 1 mars 2011

Sout Al Horeya



Jag kom alldeles nyss hem från jobbet med siktet inställt på sängen och några välbehövliga timmars sömn. Kunde dock inte låta bli att kolla e-posten. Ett av breven var från RJK - en gammal allierad kämpe i ordkriget mot rasisterna på nätet, som arbetat som lärare i Egypten - som kort och gott frågade om jag sett den här videon. Det hade jag inte. Efter endast några tiotals sekunder insåg jag att den måste jag omedelbart lägga upp på bloggen. Det är inte endast av trötthet jag avstår att kommentera den - videon talar för sig själv.

Kul att höra av dig, RJK. Och tack för tipset.

4 kommentarer:

Leila sa...

Oh my god! Den var ju helt underbart fantastisk ... Masha'Allah! Måste spridas ...

Tack själv för tipset :)

Saladin sa...

Intressant video, välgjord med bra text!

Habiba sa...

Vilken underbar video! :)

Anonym sa...

Tack Svarten!

Nu gjorde du precis som jag ville:-)

RJK