torsdag 11 mars 2010

Sionisterna bakom all ondska i världen



En video som lades upp på Tuben i oktober 2006.

Jag blir riktigt förskräckt ibland när jag besöker en del av bloggarna på länklistan Muslimer som bloggar Den absolut överväldigande majoriteten av bloggarna skrivs av vanliga, hyggliga människor som har samma problem och glädjeämnen i livet som de flesta av oss andra svenskar. De som skrämmer mig är dessa fåtal bloggar som med fanatisk frenesi driver tesen om Den Världsomfattande Judiska Sammansvärjningen. Naturligtvis använder de benämningen sionister och inte judar, men det händer att de slinter på tangenterna ibland. Enligt dessa bloggare ligger sionister bakom all ondska i världen. Sverigedemokraternas ständiga upprepningar om "massinvandringen" som roten till alla nuvarande problem i Sverige kan tyckas nyanserat och genomtänkt i jämförelse med dessa paranoida "antisionister".

"Sionisterna söker världsherravälde. De har köpt massmedier, banker och även regeringar och presidenter."

"Alla vet att det egentligen är sionisterna som ligger bakom (9/11) attacken."

"Att al-Qaida samarbetar med den neokonservativa/sionistiska eliten i USA är det ingen som tvekar om."

"Jag är fortfarande helt säker på att de senaste mordplanerna mot Vilks är bara en sionistisk komplott mot Islam."

Citaten ovan är hämtade från en enda blogg och jag behövde sannerligen inte anstränga mig för att leta fram dem, det finns mycket mer i samma anda att välja på.

2 kommentarer:

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Oj, ja den där typen av uttalanden är verkligen trista och förstör en hel del. Jag håller med om att de går hand i hand med sveriedemokraterna och andra med dessa uttalanden, även om de inte inser det själva. Tur de flesta troende är mer fyllda av kärlek än så...

Anonym sa...

Ja den som inte förstår eller kan läsa sig till att Judar styr media världen...ja den måste vara både dum och framför allt obildad.