tisdag 18 januari 2011

Är din blogg farlig för allmänheten?

Klicka på bilden för större format

I gårkväll tittade jag in på bloggen Taking over your mind I dess högerkolumn finns en tjänst från Feedjit som heter "Live traffic feed". Den visar vilka som nyligen har besökt bloggen, men det finns också möjlighet för besökare att registrera sig och få med en länk till sin egen blogg i feeden. Tja, varför inte, tänkte jag. Lite extra exponering på nätet kan väl aldrig skada. Jag fyllde i de nödvändiga uppgifterna och skulle slutligen skriva in URL:et till min blogg - då dök meddelandet ovan upp.

Ni som vill ha en bedömning av hur barnförbjuden och farlig er blogg anses vara kan själva gå in och testa. Men rackarns så nyfiken jag blir på anledningen till varför jag fick nobben. Förmodligen beror det på att Feedjit har lika dåligt omdöme som den person som skrev denna kommentar

1 kommentar:

Jag sa...

Tråkigt att du inte kunde registrera dig! Din blogg e ju långtifrån farlig :) men som tur är finns du i min blogglista sedan länge!
//Dlovan